۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

بابایی:

حدنگاری زمین‌های کشاورزی سمنان باید تا اول آذرماه به پایان برساند

حدنگاری زمین‌های کشاورزی سمنان باید تا اول آذرماه به پایان برساند

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتظار می‌رود استان سمنان پایان حدنگاری زمین‌های کشاورزی را تا اول آذرماه اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در در سفر به استان سمنان با حضور در اداره کل این شهرستان با حضور در جمع کارکنان با آنان دیدار و گفت‌وگو و روند فعالیت‌ها و اقدامات تحولی را مورد بررسی قرار داد.

بابایی با بیان اینکه پویایی در استان سمنان ملموس است گفت: شاخص‌ها به وضوح نشان دهنده ارتقا و ترقی بوده و اقدامات صورت گرفته در حوزه ثبت اسناد و املاک استان سمنان چشمگیر است هر چند انتظار می‌رود اقدامات جدی تری در سمنان صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از نیروهای خلاق و علاقه‌مند جهت پیشبرد سیاست‌های سازمانی افزود: انتظار می‌رود استان سمنان پایان حدنگاری کشاورزی را تا اول آذرماه اعلام کند.

در ابتدا این دیدار مهدی میرنظام مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان گفت: استان سمنان در تثبیت صد در صدی املاک شرکت‌های دانش بنیان در کشور رتبه اول را دارد.

وی در ادامه افزود: تثبیت اراضی ملی استان به پایان رسیده است و اسناد حدنگاری بیش از ۹۴ درصد از املاک و اراضی نیروهای مسلح صادر شده است و بیش از ۹۶ درصد از مساحت عرصه کل استان در راستای حدنگاری اراضی و املاک کشور به پایان رسیده است.

در ادامه این نشست تعدادی از کارکنان ثبتی این شهرستان به ارائه سخنان، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود با رئیس سازمان پرداختند.

کد خبر 6236254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha